מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות
מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות – COZY COMFORT
ביטול עסקה ו/או החזרת ו/או החלפת מוצר יתבצע באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת מהדרכים להלן:
בדוא"ל: Cozycomfortservice@gmail.com
בדואר רשום לכתובת: היצירה 7 , רחובות
לקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה שביצע/ה באתר בהתאם למפורט בתקנון האתר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות מדיניות זו ו/או הוראות תקנון האתר לבין הוראות החוק, יגברו הוראות החוק). להלן עיקרי הוראות התקנון ומדיניות הביטולים, החזרות והחלפות:
- לקוח/ה יהיה רשאי/ת לבטל עסקת רכישה ו/או להחזיר ו/או להחליף מוצר החל מיום ביצוע עסקת הרכישה ועד 14 ימים ממועד קבלת המוצרים או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
- על אף האמור, לקוח/ה שהינו אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרת מונחים אלה בחוק ובתקנון האתר, רשאית לבטל עסקת הרכישה בתוך 4 חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת המוצר נשוא העסקה או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
- ביקש לקוח/ה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקת רכישה, רשאים נציגי העסק לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיקה או עולה חדש.
- ככל שהלקוח/ה קיבל/ה את המוצר נשוא הביטול, הוא יוודא כי המוצר מוחזר באריזתו המקורית (לרבות התוויות) וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
- החזרות תתאפשרנה במידה והקופסה והאריזה (שתיהן) עדיין סגורות הרמטית מחשש לפגיעה בסטנדרט האיכותי של המוצר עבור רוכשים עתידיים.
- החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה או באופן בו נעשה התשלום (ככל שנעשה באמצעי אחר), וזאת לא יאוחר מ- 14 ימים ובכפוף לקיום דרישות החוק.
- במידה שביטל/ה לקוח/ה עסקה לפי הוראות תקנון האתר והחוק שלא עקב פגם במוצר שרכש/ה או עקב אי התאמה בין המוצר שרכש/ה לבין הפרטים שנמסרו לו בהודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק או עקב אי אספקת המוצר שרכש/ה במועד שנקבה העסק או בשל הפרה אחרת מצד העסק של תנאי המכירה, יהא רשאי העסק, לפי שיקול דעתו, לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר שנרכש או 100 שקלים חדשים. הלקוח/ה יציין בכל הודעת ביטול את שמו ומספר זהותו.
- במקרה של החלפת מוצרים, עלות המשלוח תהיה בסך של 15 ש"ח; במקרה של ביטול עסקה והחזרת המוצרים, עלות המשלוח תהיה בסך של 30 ש"ח.
- על אף האמור בסעיף 8 לעיל, מובהר כי ככל שהלקוח/ה יבחר לקבל במקום החזר כספי, זיכוי לאתר (שובר זיכוי) – אזי, העסק לא יחייב את הלקוח/ה בדמי ביטול כאמור בסעיף 7 לעיל ויישא בעצמו בעלות החזרת המוצר מהלקוח/ה חזרה לעסק.
- במקרה של ביטול עסקה בשל פגם במוצר שרכש/ה הלקוח/ה או עקב אי התאמה בין המוצר שרכש/ה לבין הפרטים שנמסרו לו בהודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק או עקב אי אספקת המוצר שרכש/ה במועד שנקב העסק או בשל הפרה אחרת מצד העסק של תנאי המכירה, העסק יבצע בירור מול הלקוח/ה, וככל שיידרש יתאם עם הלקוח/ה מועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם לדין ולא ייגבה מהלקוח/ה דמי ביטול ו/או דמי משלוח.
- מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (לדוגמא שני מוצרים במחיר כולל מיוחד) – ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי, לפי העניין, יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה.
- אין בזכותו של לקוח/ה לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותו של העסק לתבוע את נזקיו במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוחה, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.
- החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח/ה, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי – תהווה עילה לדרישה כספית מידית מטעם העסק ומידיו של הלקוח/ה.
המסמך נערך ע"י משרד עו"ד אהב כהן